Věděli jste, že zákazníkům nabízíme také online tlumočení prostřednictvím telefonického hovoru nebo videokonference? Je to naprosto plnohodnotná tlumočnická služba, která šetří čas a peníze.
Co přesně to znamená? Náš tlumočník online tlumočí obsah vašeho jednání, obchodní schůzky nebo školení pro jinojazyčné publikum.
Z tlumočnického hubu v centru Prahy jsme tlumočili pro anglicky, francouzsky a česky hovořící odborníky mezinárodní seminář o architektuře, k němuž se prostřednictvím videokonferenční platformy ZOOM online připojilo více než 100 účastníků.
Napište nám všechny informace, které máte k tlumočení k dispozici.
Pokud si nejste něčím jistí, zavolejte nám, rádi vám poradíme.
Jakmile budeme mít všechny potřebné informace, vypracujeme cenovou nabídku, kterou vám zašleme ke schválení.
Po schválení cenové nabídky a uhrazení faktury vám zajistíme celé tlumočení. Nemusíte se o nic starat.
Společně dopředu připravíme vše tak, abyste z online tlumočení
nemuseli mít stres.
Poptávka je vhodná spíše pro jednorázovou akci.
Pokud uvažujete o dlouhodobé spolupráci,
kontaktujte naše specialisty.
Videohovor versus audiohovor
Tlumočení probíhá zpravidla formou videohovoru. Zúčastněné strany, například zákazník a jeho obchodní partner, se během „callu“ vidí a vidí je i tlumočník. Řeč těla, gestikulace, mimika… to vše je důležitou součástí sociální komunikace. A promítá se do výsledku překladu. Kdo ovšem vidět není, je projektový manažer Českých překladů, tedy osoba, která v případě zájmu klienta pomáhá koordinovat technické zázemí hovoru. Když vše funguje, jak má, jsou vidět pouze výsledky jeho práce. On ne.
Samostatná kapitola je pak audiohovor. Online tlumočení prostřednictvím audiohovoru dokážeme zrealizovat, upřímně ho ale zákazníkům moc nedoporučujeme. Proč? Protože zde chybí již zmíněná vizuální stránka, která by tlumočníkovi online zprostředkovávala také gesta a mimiku mluvčích. Jejich absence může mít negativní dopad na kvalitu tlumočení. A to přece nikdo nechce.
Termín tlumočení a jeho rozsah
Tlumočení je závazně sjednáno na konkrétní den a hodinu, od které vám začínáme účtovat naše služby. V dostatečném předstihu vám zašleme odkaz na připojení k videohovoru. Co je důležité dále zmínit? Do doby tlumočení započítáváme i čas čekání, které jsme nezapříčinili, čas potřebný pro vyřešení případných technických problémů apod. Aby ovšem k ničemu takovému nedošlo, nabízíme vám možnost krátkého zkušebního hovoru před samotným tlumočením v termínu, který vám vyhovuje. Jste pro?
Technické zázemí
Nepotřebujete být IT specialisté a nemusíte se ani orientovat v nejnovějších technologických trendech. Stačí, když budete mít na druhé straně nás, a společně všechno zvládneme. Pár nezbytností k tomu, aby byl online hovor kvalitní a proběhl bez problémů, nicméně musí všechny zúčastněné strany (např. zákazník a jeho obchodní partner) zajistit.
Nezbytná výbava všech účastníků online tlumočení:
Nahrávka a účel
Přejete-li si videohovor nahrávat, informujte nás o tom, prosím, předem a sdělte nám i účel použití nahrávky. V cenové kalkulaci tento aspekt zohledníme a vše dopředu technicky a organizačně zajistíme.
Online aplikace
Pro konsekutivní tlumočení online používáme běžně dostupné a uživatelsky osvědčené aplikace, např. Zoom či Skype.