Zjednodušujeme cestu k našim službám
21. století: naprostou většinu zakázek dnes řešíme online – je to rychlejší, efektivnější a často i ekonomičtější. Situací, kdy nám naši zákazníci přinášejí materiály k překladu přímo na pobočku, každý měsíc ubývá.
Z toho důvodu jsme se rozhodli od 1. 12. 2024 centralizovat poptávky na Prahu. Pobočky mimo Prahu nebudou k dispozici.
Co přesně to pro vás znamená?
S ohledem na měnící se potřeby našich zákazníků a rychle rostoucí trend digitalizace jsme se rozhodli dále nevyužívat prostory našich poboček v Brně, Olomouci, Ostravě a Plzni. Průzkum mezi našimi zákazníky a zkušenost z uplynulého období nám ukázaly, že osobní jednání na pobočce je dnes v procesu objednávání jazykových služeb pro řadu z vás něco navíc. Máte-li možnost si vybrat, upřednostňujete online komunikaci před cestováním. A my to zcela chápeme.
„Tento krok nám umožňuje se plně soustředit na poskytování kvalitních služeb v online prostředí, které nabízí větší flexibilitu i dostupnost,“ vysvětluje Václav Baláček, spolumajitel překladatelské agentury České překlady a dodává: „Naším cílem je držet tempo s dobou a nadále vám nabízet ty nejlepší jazykové služby s využitím pokročilých technologií. Věříme, že nám to umožní ještě efektivněji a rychleji reagovat na vaše potřeby, ať už se nacházíte kdekoliv.“
V souvislosti s uzavřením mimopražských poboček budeme nadále využívat jen jednu poštovní a doručovací adresu – tu pražskou, na níž sídlí centrála společnosti České překlady. Zákaznická linka a e-mail zůstávají stejné. Naše pobočka v hlavním městě pro vás funguje i nadále…
Kontaktní údaje platné od 1. 12. 2024:
Poštovní a doručovací adresa: Spálená 108/51, 110 00 Praha 1
Telefon: +420 221 490 444
E-mail: zakazky@ceskepreklady.cz
Kontaktovat nás můžete také prostřednictvím sociálních sítí nebo chatbota na webu.
Děkujeme vám za důvěru a těšíme se na další spolupráci.